Monday, April 19, 2010

Blago s buvljaka - Valentina i Sandra Z.

Dragi moji, dobar vam ponedjeljak! Ne prestajem kihati, ne znam da li je to alergija na pelud ili vulkansku prašinu..
Ovih dana bila sam zauzeta domišljajući se kako prodati jedno građevinsko zemljište u što kraćem roku (u ovo doba sveopće recesije), tako da sam nakon brojnih sati provedenih kontaktirajući 3otak agencija za nekretnine, web stranica za oglašavanje, prijatelja koji imaju prijatelje koji bi potencijalno mogli biti zainteresirani za kupnju - iznurena počela razmišljati o ne tako konvencionalnim metodama prodaje poput vizualizacije, afirmacija i, hmm, bacanja čini za brzu prodaju..postoji li takvo što? : ))


I, što mislite o novom ruhu Ognjišta?

Valentina i Sandra Z. su nas počastile zanimljivim ulovima s Hrelića!
Pogledajmo prvo Valentinine pronalaske..
'Telefon je pronađen na Hreliću prije 2-3 mjeseca, moj suprug ga je uspio upecati za svega 50 kn. Sada samo krasi lijepu kovanu policu u boravku, a nadamo se da ćemo ga staviti uskoro i u funkciju.'

'Ovo ogledalo bilo je u poprilično lošem stanju, tako da sam uredila okvir.'


'Drvenu škrinju smo pronašli u staroj urušenoj kući, uredila sam samo bravu jer mi se stvarno sviđa ovaj štih koji je nastao zbog zuba vremena.'

Valentina je poslala i nekoliko fotografija koje ćemo objaviti sljedeći ponedjeljak u rubrici 'Iz bakine škrinje' - dakle, pozvani ste da šaljete fotke svojih pronalazaka sa buvljaka kao i onih dragocjenih predmeta koje ste naslijedili!!

Pogledajmo što je Sandra Z. uradila sa svojom škrinjom..




'Ova škrinjica je moj prvi pronalazak. Nabavila sam ju na Hreliću, sasvim slučajno naletila na nju. Ono što me oduševilo na njoj bila je mala ladica u podnožju, odmah sam ju zamislila u shabby stilu s patinom vremena ...
Budući je bila u dosta dobrom stanju, nisu bili potrebni popravci samo obrade (shabby-chic, decouapage, oslikavanje čipkom, patiniranje).'



'Polica je također nabavljena na Hreliću i nije zahtijevala puno obrade prije bojanja jer je bila u dosta dobrom stanju. Budući obožavam shabby-chic stil, i nju sam na taj način preuredila.'
Više o Sandrinim radovima možete vidjeti na njenom blogu Tres Chic

Toliko za danas. Ugodan radni tjedan!

2 comments:

Sandra Z said...

Super su Valentinini "ulovi"... svaka čast :)) I slažem se da ponekad treba predmet ostaviti kakav je, sviđa mi se taj starinski duh. Lijep pozdrav, Sandra Z.

valentina said...

Meni je zakon škrinjica!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...