Monday, May 3, 2010

Blago s buvljaka - Nada iz Splita

Svakog ponedjeljka (odnosno onog ponedjeljka kada zaprimimo vaš mail) u rubrici 'Blago s buvljaka' objavljujemo fotografije predmeta koje ste pronašli na buvljacima (pritom nastojte da fotke budu dobro osvjetljene). Pišite nam gdje ste ih kupili, da li ste ih doradili, kako ih koristite.

Nada iz Splita nam je poslala nekoliko zanimljivosti..

'Čašu sam kupila na splitskom pazaru (nedjeljom ujutro tu bude starih stvari), a sa kistovima unutra mi izgleda jako lijepo.'

'Okvir za sliku sam kupila na Hreliću za 20 kn, malo je bio oštećen, popravila sam ga i obojala i stavila crno-bijelu sliku sa vjenčanja.'

'Mlinac za kavu je sa Hrelića.'

'Pepeljara sa splitskog buvljaka, meni sada služi za odložiti naušnice...'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...